Torsdag.

Har ett sjut barn hemma hoppas bara det inte är den omtalade svininfluensan. Hm inte utan att man blir lite orolig i dessa tider. Han har feber och är förkyld, men ännu har ingen annan blivit smittad. Även att jag försökt hålla mig lite lugnare än många andra. Kan känna att det är lite jobbigt att ta beslut om vaccin, även att jag i stort bestämt mig för att ta sprutan. Men det är lite jobbigt för en person som jag som verkligen hatar sprutor. Att sedan gå och göra detta i grupp känns sådär lagom roligt.

Tänker även på vilka, som ger sprutorna. Är det folk som är tagna direkt från gatan, som inte gjort detta på länge? Då är det ett som är säkert, jag vänder i dörren. Aldrig i livet!! Det är inte så att jag är rädd för smärta, utan känner bara ett obehag över detta. Vet egentligen inte varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0