Njuta av ledigheten

Nu är jag äntligen ledig igen. Jag fattar verkligen inte hur fort dagarna går, det känns som man inte hinner med något. Ibland skulle man ta sig tid med att bara vara, men jag känner att jag aldrig tar mig den tiden. Utan stressar runt även om jag inte behöver det.  Ja, egentligen vet jag inte vad jag stressar efter, det är någon konstig inbyggd känsla hos mig att jag ska hinna med så mycket som möjligt på min lediga tid.


Men egentligen är det väl kvalitets tid som jag söker och det får jag inte genom detta farande. Jag borde ta med mig barnen ut i skogen på en "pick nick" och bara njuta av det vackra vädret och naturen. För vad går egentligen upp mot en härlig dag i skog och mark.
Det kanske kan bli till helgen..


Liljekonvalj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0