Rensar upp

Håller på att rensa förfullt nu och blir alldeles slut. Hur ska jag någonsin få ordning på allt detta kaoset? Huset är fullt av grejer och jag fattar inte för mitt liv, hur jag har kunnat spara på vissa saker.  Vad skulle jag med det till, det man inte har saknat efter x antal år har man troligen inget behov av längre fram heller. Ska rensa upp ordentligt nu i helgen, så blir det att åka till tippen på måndag och slänga skräpet. Det känns som det jobbigaste är att rensa, har man väl gjort det så packar man ihop ganska snart.

Funderar varje dag på om vi har valt rätt område, men det känns som vi fått tag i en bra lägenhet. Den är rymlig och det finns mycket grönområden runt omkring och sen är det inte så fasligt långt till stan.  Men man kan ju inte fundera på det hela tiden, utan man får se till att det blir bra.


Nästa fundering är församling, jag tror att det är bra att försöka komma med i någon så fort som möjligt. Annars är risken stor att det rinner ut mer och mer i sanden. Känner igentligen ingen som är med i kyrkan i denna nya stad, så man får helt enkelt börja känna sig för när vi väl är på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0