Ledig dag

Nu är man ledig igen i ett par dagar, så just nu sitter jag och skriver CV, men det går lite segt. Detta med att framhäva sig själv är ju inte riktigt min grej. Vet inte varför det ska vara så svårt, men så är det bara. Hittade nämnligen ett jobb som föreläsare som vore väldigt intressant, men det är väl säker flera hundra andra som tycker det med. Men om man inte söker, så har man ju inte försökt. Arbetet innebar en del resande, men det har jag ju även idag, så det borde inte göra någon direkt skillnad.

Sen i kväll blir det körövning och jag har inte övat något på de låtarna som vi ska sjunga. Det är så dumt när man inte tar tag i det direkt, då rullar dagarna bara på och vips, så är man där igen. Jag får helt enkelt ta och kolla in det i em.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kör är skitkul!

2009-03-02 @ 22:28:55
URL: http://fuckthemainstream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0