Flytt tankar..

Så lite tro du har! Varför tvivlar du?

Tog en tum vers idag och fick då denna från (matt 14:31). Ja det är väl ett ord som passar mig många gånger.
Det tar tid innan jag kommer fram till ett beslut, men när väl beslutet är fattat, då är det klart.

Har nu sökt tre jobb i annan stad, så nu får vi se om om jag får något napp. Är det meningen att vi ska flytta, då borde jag få ett annat jobb. Vi har även kollad upp bostadsområden och det verkar som den biten löser sig med. Men det vore ju skönt om jobb blir klart först, så jag slipper pendla. Tanken är nu att det blir flytt i sommar om allt går vägen, men det är lite att tänka på. Jag ska få jobb, mannen ska få igång företaget, barnen ska hamna i en bra skola och sist men inte minst ett bra boende. Men det är väl saker som borde lösa sig! Nästa fråga man ställt sig många gånger är vilka man kommer sakna när man flyttar. De som man kan träffa genom en spontan fika och som man kan vara sig själv med. Men samtidigt, så är det ju inte så långt bort vi flyttar, utan att man kan ses. Det kräver bara lite mer planering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0