Tisdag

Idag varit och kollat in badhuset med barnen. De tyckte det var kul, men det var inte lika fint som Jönköpings men det är väl inte så många ställen som slår deras äventyrsbad. En fördel var att det inte var så mycket folk. Annars kan jag tänka mig att det är riktigt trångt med tanke på den lilla ytan. Men barnen var nöjda och det är ju huvudsaken. Förutom att lill killen fick en rejäl kallsup när han tränade simning och kräktes rätt ut, som tur var hann jag fånga upp allt i mina händer.

Fick även tag i nya gardiner till sovrummet, så nu ska jag försöka hitta stängerna. Ska bara ta mig en kopp kaffe först innan jag sätter fart.

Kommentarer
Postat av: ♥Jenny♥

ahh okej det lät juh rba att den löddrar mycke=) tror jag ska våga prova en sen hehe vet att deras håtinpackning är bra men inte så dryg! hhaaha jaha har du oxå en vad gjorde du för något då? ja min stora e typ grön hehe ne men grå grön men dom verkar vli den färgen på mej den på armen e bara ett år gammal redan grön killen ahr gjrot en på samma ställe så det e inte färgen det e jag hehe! vad har du funderat på att göra över ?

2009-07-07 @ 18:02:37
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: Erica @ toliveforchrist

Svar: Mm, gör det, och säg till då du gjort det så ska jag läsa! :)



Jag har inte varit på ett badhus på väldigt länge nu. Brukade åka lite då och då förut då jag var yngre, var kul. Får ta och göra det igen nån gång... :)

2009-07-07 @ 20:26:03
URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

ahh okej färger har juh tendes å bli sådär men inte alla killens e fina än men han har juh bara röd den kanske håller längre.så synd då dom blir gammla.ok blommor går göra så enomrt vackra jag e jätte sugen på en lotus blomma eller nån sorts blomma i neon färger längst benet så den går dölja då jag vill.

2009-07-07 @ 21:17:42
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

ja det känns som att nu när man e äldre och förståndigare vill man kunna dölja den fast dom felsta komer juh ha massor mef tatueringar då man bli äldre.men jag känner att det passar inte jämt jag ahr 8mm tunnlar i öronen å det e vissa tilfällen tex då man e på ett ställe med massvis med äldre människor man känner att man helst vill dölja allt man vill som inte bli dömd rakt av hehe !barn jasså har du barn vad kul

2009-07-08 @ 08:35:59
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0