Arg på jobbet.

Blev en aning upprörd på jobet igår, då det kom påhopp från en kollega. Personen tyckte att jag inte utförde mina arbetsuppgifter tillfredställande. X var väldigt noga med att säga att alla kände likadant, så det var något de hade pratat om under ett flertal tillfällen. Jag kände först att jag blev rosenrasande och hade god lust att skälla ut alla efter noter. När jag sedan konfronterade personen i fråga, så ursäktade han sig med att han var orolig över mitt tidigare mående. Om jag nu inte mådde så bra psykiskt, så ville de inget säga till mig!! Något som fick mig att nästan flyga i taket. De hade mage att gå bakom min rygg och prata "skit", men de vågade inte konfrontera mig eftersom de var oroliga över mig. Tankarna flög i huvudet är man orolig över någon, så är det väl det sista man gör att prata illa om den bakom dess rygg, eller????


Jag vet inte var jag fick mitt lugn ifrån, men jag fann mig och sa att jag kommer ta upp det med chefen. Sen vill jag att han är med och leder våra samtal.....

I detta läge var det inte lätt att försöka agera som en kristen människa. Blir du slagen, så är det bara att vända andra kinden til.........


Kommentarer
Postat av: Maria

Det är så märkligt att kärleken mellan människor inte finns så som den borde, förstår att du blev uppstressad, det är lätt att bli. Ta det bara lugnt med allt o låt Jesus leda vidare till det han vill.

Blessings! /Maria

2009-01-29 @ 01:25:29
URL: http://endastkrlek.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja det är väl så att man ska försöka ta saker med ro. Att lita på att Gud leder...........

2009-01-29 @ 08:40:17
URL: http://kristen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0