Stressad frisör


Får väl säga som Jesus: "ingen blir profet i sin egen hemstad"!
Skulle klippa maken idag, men kände mig aningen stressad. Han skulle iväg på träning, så det var att skynda på, vilket resulterade i att klippningen blev lite konstig. Jag råkade klippa lite mycket på ena sidan. Han blev sur och frågade varför jag klippte så! Ja, naturligtvis gjorde jag det med flit, sa jag. Ja man vet ju inte fick man till svar. I  denna stund hade jag lust att lämna han där han satt och så fick han tänka igenom sina synder. Ha ha  ibland är det inte lätt att bita ihop.

Slutresultatet blev bra till slut, även att det såg riktigt mörkt ut från början.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Tack så jättemycket, det värmer verkligen att höra!

2009-01-30 @ 20:02:40
URL: http://lvdp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0