Lördag

Idag har jag haft lite special  hockeyträning av min äldsta son. Fick lite instruktioner, då det gäller översteg framåt och bakåt. Jag var ju på träning i fredags och just det momentet gick inget vidare. Men nu kan jag faktiskt säga att framåt i ena varvet gick hyfsat bra.

Jag känner mig riktigt stolt över mig själv att jag kommit över första steget när det gäller hockeyn. Om någon frågat mig för ett år sedan, så hade jag aldrig kommit på tanken att börja träna. Men nu har jag insett hur kul det faktiskt är....

Kommentarer
Postat av: Viktoriae.blogg.se - Bloggen om självkänsla, tankar och tips!

Vad duktig du är!

2009-12-10 @ 12:02:42
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har alltid tyckt att hockey verkar vara så svårt. Antagligen eftersom jag suger på skridskor.. (a)

2009-12-10 @ 17:33:23
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: helle

Hej Jennie!



Hur har du det? Hur går det på jobbet? Jag tror att Gud vill ge dig en stor kram nu. Kände för ett par månader sedan att jag skulle skriva till dig, är ledsen för att jag inte gjorde det. Var inte rädd Jennie!



med kärlek!

helle

2009-12-11 @ 11:57:05
URL: http://www.forlaten.blogspot.com
Postat av: Maria

Hoppas allt är bra med dig. Önskar en fin luciadag och 3:e advent. Allt gott till dig och din familj.

Blessings / Maria

2009-12-13 @ 09:37:36
URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag kämpar på med jobbet och det går, även om det var tungt en period. Så nu tycker jag ändå att det lättat något. Det kan väl vara det destruktiva runtomkring som är jobbigt. Man arbetar med människor som har problem, då ska vi arbetare inte ställa till med problem för varandra...

2009-12-14 @ 12:27:32
Postat av: helle

Hej vännen!

Jag vet hur det kan vara. Jag tror att vi har jobb som påminner om varandras... Det konstiga är att det verkar som att i de jobb som är väldigt utgivande, där är personalen som värst mot varandra(!?). Egentligen borde det ju mer rimligt att det var här som man var bäst på att ta hand om varandra. Antagligen tar man väl ut frustrationen som man får på varandra. Här tycker jag att det är sååå skönt att ha Jesus. Jag lämnar min frustration, mina tillkortakommande, allt det jag har fått bära under dagen till Jesus. Jag förstår att andra, som inte är kristna, bollar över det till jobbarkompisar, familj mm. Vart skulle de annars göra av all ångest, frustration mm som man får ta på sig o härbärgera?

Tack gode Gud för att du tar emot allt elände som jag kommer med till dig!!!



med kärlek!

helle

2009-12-14 @ 17:30:23
URL: http://www.forlaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0