Måndag

Vad trött jag känner mig då. Har sprungit på stan och gjort en massa ärenden, hämtat barnen från skolan och sen ätit. Vad blev det sen om inte platt fall i soffan!

Jag kan inte påstå att det blev speciellt sent igår heller för jag somnade tidigt av ren utmattning. Är det någon form av höst trötthet, som flygit över mig eller vad är det frågan om. Har ambitioner att få ordning i källaren, men orken är fullkomligt bortblåst.

Skulle fått besök av fadern idag, men hade fel på bilen igen. Eller är det inte igen, utan så att den inte blivit lagad sen sist. Det var väl flera månader sedan det kom upp att bilen inte var ok. Ja ja det kanske är lika bra det. Är ändå inte på hugget för något besök, känner mest bara för att slappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0