Ledig dag

Det är inte klokt vad fort dagarna går då man är ledig. Igår var det skolstart för barnen, vilket gick över förväntan. Hoppas bara att det håller i sig och att de hittar några roliga kompisar i klassen. Själv var jag sjukt trött igår och orkade knappt göra något på hela dagen, men jag var nog nervös för barnens skull. Men idag har det varit full fart! Har till och med hunnit med att baka lite bullar till barnens förtjusning. Jag har även  fota lite, men nu ska jag bege mig ner till fotbollsplanen och se när storkillen spelar boll. Kanske kan bli några bilder på det med.


Kommentarer
Postat av: syster

vilken fin bild kramar syster.

2009-08-20 @ 19:10:57
Postat av: Ulrika Gustavsson

Ja, jättefin bild!

2009-08-22 @ 13:59:32
URL: http://vattenslangen.bloggagratis.se
Postat av: JN

Tack får jag säga..

2009-08-22 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0