Arbetsfronten

Har börjat kolla lite smått på nya jobb, men i dessa tider ser det riktigt mörkt ut. Det är inte precis så att man släpper en fast tjänst i första taget. Enasidan trivs jag med mitt jobb och andra sidan kan det vara påfrestande, med detta oregelbundna liv och resor. Det finns både för och nackdelar med allt.

Ska på kurs i psykiatri nu i september, vilket kan vara lite intressant hoppas jag. Känner själv att vi har fått alldeles för lite utbildning innom det området. Med tanke på att vi får fler och fler innom den kategorin.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

hheej ååh vad länge sedan jag var här och kollade för länge sen haha! ja det var super roligt ok men hur gjorde du då med dom eller vad sa du å så

2009-09-01 @ 14:07:37
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: jenny

okej jag hadde faktiskt en diskution med en lärare idag om svenska kyrkan jag är inte för dom tycker dom går så många fel och att det inte längre är vad jag i min mening ser som en rikigt ´´ok kristen församling´´ pga många saker jag tycker att man ska rätta sej efter bibeln punkt å prick inte rätta sej efter världen för att den trycker på då har man fallit å det ska inte svenska kyrkan göra då e de inte ok för mej å jag kan inte stödja sånt det bluir helt fel i mina ögon å de e juh min uppfattning. mina föräldrar e mer åt att om vi blundar så kanske hon slutar berätta för oss vi vill inte hållet

2009-09-01 @ 18:56:07
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0