Vilken härlig dag



Idag tog vi en tur och matade lite fåglar. Vilken härlig dag, man får riktiga vårkänslor nu.  Inte utan att man blir lite sugen på att köra mc, men jag har ju bestämt mig för att sälja den. Det är inte så många gånger per år det blir av att man kör. Eftersom vädret inte tillåter det och det är inte så praktiskt när man har familj heller.

Värmen påminner om badsärsong, vilket skapar ångest då man inte varit på gymmet på länge. Men ska nog se till att pallra mig dit i morgon. Det går ju inte vara så lat som jag varit det sista, men jag har varit så sjukt trött. Fattar verkligen inte vad det har berott på. Men det är väl så att det har varit mycket med flytten och så och jag har inte kunnat slappna av riktigt. Men nu ska jag luta mig tillbaka innan jag tar tag i nästa flytt som är om tre månader.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0